How to mod Enderal?
Moderator: Moderatoren
8 Beiträge
Seite 1 von 1
12.07.2017 13:51urst hat geschrieben: welcome to the forumThank you, and yes, Update.esm is activated and yes I can play the game just fine with no texture errors, only in the Creation Kit is there texture errors.
you can play just fine, right?
did you activate update.esm as well in CK?
-
urst
Moderator
- Schöpfer
- Beiträge: 2307
- Registriert: 05.01.2013 16:15
- Hat sich bedankt: 671 Mal
- Danksagung erhalten: 620 Mal
hm.
could you take a look at the SkyrimEditor.ini located in ...\Steam\SteamApps\common\Skyrim?
there are Masters listed under [Archives] the english ones are named differently, but are they listed?
could you take a look at the SkyrimEditor.ini located in ...\Steam\SteamApps\common\Skyrim?
there are Masters listed under [Archives] the english ones are named differently, but are they listed?
12.07.2017 14:10urst hat geschrieben: hm.No, mine goes...
could you take a look at the SkyrimEditor.ini located in ...\Steam\SteamApps\common\Skyrim?
there are Masters listed under [Archives] the english ones are named differently, but are they listed?
[Archive]
bInvalidateOlderFiles=1
SArchiveList=Skyrim - Textures.bsa, Skyrim - Meshes.bsa, Skyrim - Animations.bsa, Skyrim - Voices.bsa, Skyrim - Interface.bsa, Skyrim - Misc.bsa, Skyrim - Sounds.bsa, Skyrim - VoicesExtra.bsa, Skyrim - Shaders.bsa, Update.bsa
SInvalidationFile=ArchiveInvalidation.txt
iRetainFilenameOffsetTable=1
iRetainFilenameStringTable=1
iRetainDirectoryStringTable=1
bCheckRuntimeCollisions=0
bUseArchives=1
SResourceArchiveList=Skyrim - Textures.bsa, Skyrim - Meshes.bsa, Skyrim - Animations.bsa, Skyrim - Voices.bsa, Skyrim - Interface.bsa, Skyrim - Misc.bsa, Skyrim - Sounds.bsa, Skyrim - VoicesExtra.bsa
SResourceArchiveList2=Skyrim - Shaders.bsa, Update.bsa
What are the english ones??
-
urst
Moderator
- Schöpfer
- Beiträge: 2307
- Registriert: 05.01.2013 16:15
- Hat sich bedankt: 671 Mal
- Danksagung erhalten: 620 Mal
I think the last part should look like this
sResourceArchiveList2=EEN - MeshesLOD.bsa, EEN - Meshes.bsa, EEN - Music.bsa, EEN - Scripts.bsa, EEN - SoundFX.bsa, EEN - SoundVoice.bsa, EEN - SoundExtra.bsa, EEN - TexturesLOD.bsa, EEN - Textures1.bsa, EEN - Textures2.bsa, EEN - Textures3.bsa
the Masters are listed in the Data folder, so maybe make sure
correct that file, then save it - that should help
sResourceArchiveList2=EEN - MeshesLOD.bsa, EEN - Meshes.bsa, EEN - Music.bsa, EEN - Scripts.bsa, EEN - SoundFX.bsa, EEN - SoundVoice.bsa, EEN - SoundExtra.bsa, EEN - TexturesLOD.bsa, EEN - Textures1.bsa, EEN - Textures2.bsa, EEN - Textures3.bsa
the Masters are listed in the Data folder, so maybe make sure
correct that file, then save it - that should help
12.07.2017 14:17urst hat geschrieben: I think the last part should look like thisThis worked, THANK YOU!
sResourceArchiveList2=EEN - MeshesLOD.bsa, EEN - Meshes.bsa, EEN - Music.bsa, EEN - Scripts.bsa, EEN - SoundFX.bsa, EEN - SoundVoice.bsa, EEN - SoundExtra.bsa, EEN - TexturesLOD.bsa, EEN - Textures1.bsa, EEN - Textures2.bsa, EEN - Textures3.bsa
the Masters are listed in the Data folder, so maybe make sure
correct that file, then save it - that should help
8 Beiträge
Seite 1 von 1
Wer ist online?
Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 5 Gäste